Friday 10 January 2014

PENGALAMAN MENGGUNAKAN SHAKLEE

Sewaktu menjadi ahli Shaklee pada bulan Ogos 2013... Produk Mealshake saya gunakan sendiri untuk c genit saya... My wawa...  Wah... Saya cuba mealshake dan chewable vitamin C... Bkn main happy lagi c kecik... Walau berumur 4 tahun, tapi dia mempunyai disiplin yang tinggi... Setiap pagi dia akan mengambil mealshake sebanyak setengah sudu teh dicampur dalam minuman milo untuk sarapan... Memang c kecik mempunyai masalah dalam selera makan sebelum ini... Berat badan yang tidak sampai 10 kg.. Dan seorang yang suka makan makanan ringan.
Tapi saya berusaha untuk membantu c kecik agar mendapat nutrien yang mencukupi... Sejak consume mealshake seawal dua hari saya nampak perubahan c kecik... Selera makan dah berubah... Sayur c kecik dah boleh makan... Kurang makan makanan ringan... Dan yang saya paling suka, dia mampu untuk consume shaklee sendiri tanpa arahan dari saya... Happy sangat... Sekarang dah dua canister mealshake c kecik consume dan 3 botol chewable vitamin C...
Perubahan yang amat ketara antaranya:
** sembelit tak ada lagi
** kulit yang putih
** selera yang bagus
** nutrien yang mencukupi
Sekarang c kecik nampak happy sangat dan dapat makanan yang mencukupi dengan nutrien... Saya pun dah tak risau... Sebab itu la kenapa saya suka sangat dengan Shaklee...
So... Ibu ibu di luar usah bingung bingung... Jom bersama kita membantu c kecik... Naikkan selera makan dan menjadikan c kecik lebih sihat...

Berbanyak terima kasih kepada Junior Smesh saya Faridah Chalo yang memperkenalkan saya dengan SHAKLEE... Untuk membaca banyak lagi artikel menarik SILA KLIK DI SINI

Hubungi sid terdekat:
SURITAH SATARI
Id: 971670
Num phn: 01126690452
Kota kinabalu dan area Sabah...
Untuk konsultasi percuma...

No comments:

Post a Comment