Monday 27 January 2014

OMEGA GUARD SHAKLEE

Supplement Shaklee Omega guard adalah antara produk yang paling laris... Setiap bulan saya tidak pernah miss dari order Omega Guard... Mesti terfikir apa yang hebatnya Omega Guard Shaklee sampai ramai yang menggunakan dan ada yang repeat order kerana keberkesanan produk yang memuaskan... Sebagai pengalaman ayah saya adalah pengguna Omega Guard sejak 3 bulan yang lepas... Sebelum meggunakan Omega Guard bacaan tekanan darah ayah saya adalah sekitar 220/130... so anda suda boleh meneka yang ayah saya ini adalah seorang pengidap darah tinggi akibat dari keturunan... makan ubat hospital memang tak gemar apa lagi nak buat appointment dihospital... saya pun suggest Omega Guard untuk ayah saya... Alhamdulillah tekanan darah telah menurun hingga 160/ 100... Wah lega sangat hati tengok ayah punya happy... Ayah saya seorang yang sangat aktif dan memang sangat bekerja keras... Sebab tu saya syorkan banyak supplement yang digunakan... Tapi kita nak bicara tentang Omega Guard...



OMEGA GUARD NI DARI MANA???

Ha.... Mesti nak tau Omega Guard dihasilkan dari apakan...Shaklee Omega ini sebenarnya diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun..Omega Guard mempunyai ketumpatan 3 kali ganda dari ketumpatan hati minyak ikan... Merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkain spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi... Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA DAN DHA.





APAKAH MANFAAT UTAMA OMEGA GUARD???
** ASID LEMAK- Omega 3 merupakan asid lemak yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita.  Mampu mengimbangi hormon wanita.
** MENCEGAH PENYAKIT SALURAN DARAH DAN STROK-  DHA dan EPA menentang tekanan darah tinggi yang lebih rendah  dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar.  Membantu ketegangan dileher atau sakit kepala. Merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, mengelak masalah obesiti dan membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.
** MEMBANTU TUMBESARAN DAN PERKEMBANGAN OTAK JANIN DAN MEMBANTU PERKEMBANGAN MEMORI-  DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi... DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migraine.
** MENINGKATKAN SISTEM IMUN DAN MENYIHATKAN PARU PARU- Mengawal sistem imun seperti alahan kulit, demam, lelah, hepatitis dan buah pinggang.
** MENENTANG KANSER- Mampu mencegah kanser paru paru, payudara, prostat dan kolon.
** MEMELIHARA FUNGSI SENDI-Asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan... Boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Mncegah gout dan sakit sendi
** MEMBANTU MENGURANGKAN TEKANAN- Mampu menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia, autism, akanak kanak hiperaktif dan penyakit Schizophrenia..



Dan tahukah anda pengambilan Omega Guard juga mampu mencantikkan kulit wajah menjadi licin dan berkilat... serta mampu berkesan untuk menguruskan badan bagi yang nak slim tu...

Bandingkan produk kami dengan produk Omega yang lain... Teruskan bersama Shaklee... InshaAllah pasti akan bermanfaat dan yakinilah produk kami... Terbaik


SAYA SID ANDA;

SURITAH SATARI

ID: 971670

NO PHN: 01126690452

 

AREA KOTA KINABALU DAN SABAH BAWAH BAYU... MALAYSIA BOLEH JUGA...

No comments:

Post a Comment