Wednesday 5 April 2017

Saya Shaklee Distributor Sabah

Tidak pernah terfikir ada bisnes sehebat Shaklee. Sentiasa set dalam mind yang perniagaan MLM ni semua perniagaan menindas. Di mana orang atas menindas orang bawah dengan mengaut untung semata mata sahaja. Sesetengah MLM akan memaksa kita untuk cari orang di bawah dan orang di bawah cari lagi orang di bawah dan yang untung orang atas. Penindasan telah berlaku dan yang penat orang bawah.

Tapi tidak dengan Shaklee. Bila kita beri orang kesihatan sekaligus dia juga boleh daftar ahli dan mampu mendapat income untuk diri sendiri. Dan tidak wujud orang atasan ambil untung atas orang bawah kerana orang atas juga kena kerja lebih. 

Mereka yang menerajui Shaklee sebagai master kebanyakkannya adalah golongan yang dulunya bekerja hebat seperti doktor, jurutera, cikgu, peguam... tetapi kenapa sanggup resign. Ini kerana Shaklee mampu memberi pendapatan yang lebih di samping kesihatan yang terjaga. Kualiti masa yang kita perlukan untuk anak anak dan keluarga.

Menjadi member Shaklee dari 2012.. saya mampu mendapat income 3 hingga 4 angka.. alhamdulillah syukur diperkenalkan dengan Shaklee.

Saya adalah distributor Shaklee yang sah untuk seluruh malaysia terutama di Sabah.

Kelebihan jadi member Shaklee

😍 Serendah rm 68.90 menjadi ahli
😍 Tidak memerlukan modal
😍 Ada cash bonus setiap tengah bulan
😍 Member member dan upline yang hebat
😍 Free percutian ke destinasi terpilih
😍 Supplement yang selamat dan semulajadi

Jadi apa fikir lagi. Mari jadi team kami

SURITAH SATARI
971670
SHAKLEE SABAH PUTATAN
www.wasap.my/601126690452

No comments:

Post a Comment