Saturday 8 April 2017

ENERGIZING SOY PRODUK DAN KEHEBATANNYA

Kenapakah sekarang banyak Produk Soya yang berada di pasaran dunia. Ini adalah kerana soya adalah makanan tambahan Protein yang digunakan sebagai pengganti makanan yang tidak sihat. Tetapi pilihan soya adalah perlu diteliti kerana terdapat soya yang telah diubahsuai genetiknya yang dapat mendatangkan mudarat kepada kesihatan.

Kenapa Protein Soya Shaklee jadi pilihan saya??? 

Sejarah membuktikan Shaklee merupakan Syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan Protein berasaskan kacang soya. Dr Shaklee telah membuktikan bahawa penjagaan kesihatan yang unggul adalah dengan kacang soya. Energizing Soy Protein memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Pilihan kacang soya adalah Non Genetically Modified Organism yang diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap balang ESP mengandungi berat 850 gram yang diperbuat daripada 30 kg kacang soya dan mampu memberikan tenaga yang berpanjangan dan segera serta tahan lama. 

Kenapa anda semua perlu mencuba ESP Shaklee
  • Menjamin penyediaan 9 asid amino yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan.
  • Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  • Sesuai kepada pesakit kencing manis kerana kandungan Indeks Glisemik yang rendah.
  • Satu hidangan ESP menyamai 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu.
  • Rendah lemak dan tiada kolesterol
  • Tiada asid uric
  • Mudah diserap badan

Istimewanya Shaklee ESP ini juga ia dapat membantu menjadikan kita awet muda kerana Asid Amino dapat membantu membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan kulit. Jadi bayangkan bagaimana selain kesihatan luar ia juga dapat menjadikan kulit kita gebu dan cantik.Mengurangkan kedutan dan agen penuaan. Sayangi diri kita kerana itu tanda kita bersyukur. 

Nak tahu kehebatan ESP, kita kena minum sendiri dan alami pengalaman sendiri dan kongsikan kepada orang terdekat betapa hebatnya Produk ini. Direct kepada saya sebagai Shaklee Distributor Sabah di talian www.wasap.my/601126690452

Jadi hebat dengan ESP Shaklee kerana diri kita begitu berharga. Tidak kira apa jantina anda semua mesti mencuba Soya Ajaib ini.


SURITAH SATARI
971670
SHAKLEE DISTRIBUTOR SABAH
PUTATAN

No comments:

Post a Comment