Monday 10 February 2014

UNTUK KULIT BERSERI DENGAN SHAKLEE NUTRIWHITE

Yakin dengan Shaklee mampu memenuhi semua keperluan hidup kita... Untuk kulit yang cerah dan berseri dengan SHAKLEE NUTRIWHITE... Shaklee Nutriwhite telah dibangunkan oleh saintis dan pakar pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Pemilihan bahan aktif diperolehi di 16 buah negara dengan melakukan ujian yang menyeluruh melalui gabungan ramuan yang optimum.. Kulit Berseri Dengan Shaklee Nutriwhite ini adalah selamat dan berkesan dengan menggunakan 16 Nutrien Botani yang kuat yang mampu membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan kulit lebih putih, lebih cerah dan bercahaya. Gabungan antaranya Bearberry, Soybean, Skullcap, Beech Tree, Strawberry Begonia, Mulberry, Peony, Rosemary, Aloe Vera, Mountain Arnica, Cat's Claw, Kudzu Leaf and Roots, Linden, Marshmallow, Seaweed dan Green Algae...  Dengan harga yang berpatutan dan boleh di pakai sehingga 2 dua bulan dan mengikut pengalaman saya sendiri pemakaian Pencuci muka boleh mencapai sehingga 3 bulan... Bukankah jimat sangat dan berkesan untuk kulit... Entri ini akan menerangkan fungsi Nutriwhite secara menyeluruh dan bagaimana KULIT BERSERI DENGAN SHAKLEE NUTRIWHITE...

PRODUK PRODUK SHAKLEE NUTRIWHITE

** NUTRIWHITE ACTION MAKE UP REMOVER
Menjadikan kulit anda licin, lembut dan berseri. Menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan. Menyegarkan dan menegangkan kulit. Lembut dan tidak berminyak dan kulit lebih berseri

** NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER
Membersihkan dan menyegarkan kulit. Rumpai laut menghilangkan kekotoran dan membuang sel sel mati serta menegangkan. Mencerahkan dan mengimbangkan pigmen. Lembut dan menyegarkan.

** NUTRIWHITE SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTENER
Lembut dan mengembalikan kulit pada pH yang seimbang. Kulit berasa lebih segar dan tegang dengan Rosemary. Menegangkan dan mencerahkan serta melembapkan dengan berkesan.

** NUTRIWHITE DAILY DEFENSE WHITENING ESSENCE
Mencerahkan dan menegangkan kulit. Mengimbangkan pigmen. Melembutkan dan mengurangkan tompok tompok hitam. Mencegah daripada kerosakan kesan daripada cahaya matahari. Memperbaiki kulit serta mengembalikan seri wajah. Lembut dan mudah diserap kulit.

** NUTRIWHITE SPOT WHITENING TREATMENT
 Memperbaiki kesan kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat. Mencerahkan dan melindungi serta menghilangkan radang kulit. Menegangkan kulit.

** NUTRIWHITE DAYTIME WHITENING LOTION
Licin dan mencegah kerosakan kulit. Menghilangkan radang kulit. pelembap bertindak daripada semua sudut. Melindungi daripada kesan cahaya matahari dan membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran.

** NUTRIWHITE OVERNIGHT RENEWAL WHITENING CREAM
Memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit sewaktu tidur. Menyihatkan serta melembapkan kulit secara mendalam. Mencerah dan menghilangkan radang kulit. Mengurangkan tompok hitam, mengembalikan keserian wajah.. Kulit terasa gebu, halus, cerah dan berseri.


Manjakan kulit dan miliki kulit wajah yang berseri dengan SHAKLEE NUTRIWHITE...


SAYA SID ANDA:

SURITAH SATARI

ID: 971670

NUM PHN: 01126690452

AREA PUTATAN, KOTA KINABALU... SABAH

 





No comments:

Post a Comment