Thursday 17 October 2013

VITALEA SHAKLEE

Vitalea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yg pertama di dunia.. Setiap tablet vitalea sebenarnya mengandungi 30 nutrisi lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah buahan. Vitamin ini merupakan multi vitamin yg cepat larut dalam air dan tubuh manusia. Mineral nya jg mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Manfaat Utama Vitalea
* Penambah tenaga segera dgn memberi kecergasan tubuh dan kekuatan mental disamping membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
*Pelengkap nutrisi bagi mereka yang kekurangan vitamin dan mineral penting akibat diet tidak seimbang terutama mereka yang mengamalkan sayuran dan anaemia.
*Keupayaan Sistem Produktif terutama kanak kanak dan remaja sedang membesar.
* Metabolisma dengan stimulasi dan melambatkan penuaan
* Elemen yang menyediakan nutrisi asas, menghidupkan sel mati, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta kesihatan tiroid.
* Melindungi organ terutama buah pinggang, jantung dan hati.

Kaya dengan nutrisi seperti Vit A, vit D, vit E, vit C, asid folik, vit B1, vit B2, vit B3, vit B6, vit B12, biotin, vit B5, kalsium, fosforus, iodin, zat besi, magnesium, copper dan zinc...

Hubungi saya talian
01126690452.... Member id 971670... Suritah Satari, Kota kinabalu Sabah...

No comments:

Post a Comment