Monday 14 April 2014

MEMBER SHAKLEE SEUMUR HIDUP

Ingat lagi first time selalu buka fb... Saya nampak fb junior saya... Selalu cerita pasal kehebatan Shaklee... Saya pelik juga apa kah benda ni... Ubat ka apakah ini... Saya wassap n tanya apa ni Shaklee??? Tak pernah dengar pun??? Tak seglamour produk produk yang kuar kat TV tu... Dia tanya akak minat ka? Saya cakap nntilah... Hihihihi... Belum terbuka hati... After 2 bulan dalam bulan Ogos saya daftar kan diri saya kat branch dengan berbekalkan RM 65... Pastu bermula lah karier saya sebagai SID Shaklee... Wah... Baru saya tau ramainya famili Shaklee, saya ni ja pula yang macam katak bawah tempurung baru tau produk ni... Dengan group wassap dan fb yang sangat membakar semangat dan memang sangat membantu saya... N saya memang tak menyesal join SHAKLEE hingga sekarang APRIL 2014... Walau pun tak sehebat mana pangkat saya... Tapi every mid of month memang bonus masyukkkk... Happy sangat dapat belanja c kecik... Namun saya punya misi untuk menjadi MASTER SHAKLEE dan diberi peluang untuk berucap di depan public... Nak g UMRAH dan melancong antara pakej dalam SHAKLEE... Saya akan sentiasa menjadi MEMBER SHAKLEE SEUMUR HIDUP SAYA... Yahoo!!!!! Apa yang seronok sangat jadi member Shaklee ni...





ANTARA KELEBIHAN MENJADI MEMBER SHAKLEE SEUMUR HIDUP
** Potongan harga ahli sehingga 20% (Bukan ahli kena beli harga retail)
** Dapat bonus masyukkk tiap pertengahan bulan (Time poket dah kering dah)
** Keuntungan dari penjualan supplement
** Talk dan pelbagai aktiviti yang hebat dengan makanan yang tasty (macam tu candy crush)
** Kumpulan yang sangat hebat dengan dikelilingi mereka yang hebat hebat dan pernah menyandang jawatan yang hebat hebat seperti doktor/ lawyer/ engineer (kerja hebat tapi masa yang tiada untuk famili)
** Dapat luang masa dengan famili
** Info kesihatan yang padat
** Mempunyai ketua yang sangat berdedikasi
** Kesihatan yang terjamin dengan supplement yang selamat dan natural


Siyok kan... Bah jom wassap or contact saya 01126690452/ SURITAH SATARI/ SID 97670
KOTA KINABALU SABAH...



No comments:

Post a Comment